4.5.05

COMENÇA LA CAMPANYA PER LA MILLORA DEL SERVEI DE CORREUS

Dilluns vinent, dia 9 de maig de 2005, `s'iniciarà públicament la campanya per la millora del servei de Correus en la qual participen, inicialment, ICb i l'entitat Amics de Cubelles i que consistirà en la distribució de material gràfic informatiu, la recollida de signatures, la presentació de diverses iniciatives municipals i la petició d'intervenció del Síndic de Greuges de Catalunya si la situació del repartimetn postal a Cubelles no millora de manera urgent.
La campanya comença amb una crida als veïns i veïnes a presentar reclamacions oficials que siguin registrades a:
- L'Oficina de Correus de Cubelles a la Plaça de la Font
- El telèfon de "Reclamacions y Quejas de Correos": 902 197 197
- A l'adreça web de "Atención al Cliente de Correos": www.correos.es
- Via instància oficial a l'Ajuntament de Cubelles
MANIFEST CENTRAL DE LA CAMPANYA:

VOLEM QUE LES CARTES ENS ARRIBIN A TEMPS!!!
CAMPANYA PER LA MILLORA DEL SERVEI DE CORREUS A CUBELLES


NOSALTRES, ELS SOTASIGNANTS, VEÏNS I VEÏNES AFECTATS PEL LAMENTABLE FUNCIONAMENT DEL SERVEI DE CORREUS A CUBELLES DENUNCIEM PÚBLICAMENT LA PÈSSIMA MARXA DEL SERVEI A CUBELLES PER LA MANCA DE DOTACIÓ I DE RECURSOS TÈCNICS I HUMANS QUE AFECTA L’OFICINA DEL MUNICIPI I QUE, MALGRAT LA DEDICACIÓ DE LA PLATILLA ACTUAL DE TREBALLADORS I TREBALLADORES, AFECTA GREUMENT ELS INTERESSOS DE TOT EL POBLE.

NOSALTRES, ELS SOTASIGNANTS, DENUNCIEM PÚBLICAMENT L’ENTREGA DE CARTES OFICIALS FORA DE TERMINI, L’ENTREGA DE CARTES CERTIFICADES EN TERMINIS EXCEDITS I L’ENTREGA DE PUBLICACIONS AMB RETARDS INJUSTIFICATS.

NOSALTRES, ELS SOTASIGNANTS, CONSIDEREM INDIGNE QUE EL SERVEI DE CORREUS NO ESTIGUI A L’ALÇADA DE LES NECESSITATS DEL MUNICIPI DE CUBELLES, QUE HA AUGMENTAT NOTABLEMENT EL SEU VOLUM D’HABITANTS I DE TRÀFIC POSTAL SENSE QUE S’HAGI VIST UNA EFECTIVA ADEQÜACIÓ DEL SERVEI PER PART DELS SEUS RESPONSABLES.

NOSALTRES, ELS SOTASIGNANTS, CANSATS DE RECLAMAR PELS CONDUCTES OFICIALS DE CORREUS SENSE PERCEBRE LES MILLORES INICIEM AQUESTA CAMPANYA DE DENÚNCIA PÚBLICA QUE PRETENEM FER ARRIBAR A:

AJUNTAMENT DE CUBELLES
DITUACIÓ DE BARCELONA
GENERALITAT DE CATALUNYA


I MOLT ESPECIALMENT AL SÍNDIC DE GREUGES DE CATALUNYA.

PER AQUESTA RAÓ SIGNEM EL NOSTRE ACORD AMB AQUEST DOCUMENT PER ACOBNSEGUIR:

LA MILLORA URGENT DEL SERVEI DEL CORREUS A CUBELLES PER REBRE LES NOSTRES COMUNICACIONS POSTALS DINS DELS TERMINIS ADEQUATS A AQUESTES ALÇADES DEL SEGLE XXI.

LA MILLORA DELS RECURSOS TÈCNICS, HUMANS I MATERIALS QUE SIGUIN NECESSARIS PER MODERNITZAR ADEQUADAMENTS EL SERVEI DE CORREUS A CUBELLES I PROTEGIR DE MANERA ADIENT ELS EFECTES POSTALS DELS CONJUNT DELS VEÏNS I VEÏNES


Cubelles, maig de 2005

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitaros por elinicio de esta campaña que está llena de razón ,las quejas por el servicio de correus las padecemos todos.
Juani

Anònim ha dit...

Personalmente me llego una carta de Telefonica a un mes de el envio,que pasa? por poco me cortan la linea.
Pepe