15.1.09

M.T/Diari de Cubelles
Com cada dia a la gent que tenim per hàbit llegir titulars de diaris ens submergim al món d’Internet on trobem sovint articles que criden la nostra atenció . Aquets dies es viu de diferents maneres cadascú de nosaltres el tema de Gaza i deixant a part la problemàtica greu i les conseqüències d’aquets fets i les víctimes entre la població civil a molts de nosaltres que rebutgem el terrorisme vingui de on vingui ,llegint un excel·lent article de Iu Forn al diari Avui ens trobem identificats en el seu escrit. Llegiu....




Passa-ho!

DOCTOR, SÓC PROGRE I ESTIC DESORIENTAT

Iu Forn

Hola, sóc allò que col·loquialment en diem un progre. Bé, no sé si encara ho sóc perquè fa dies que tinc molts dubtes. Veurà, doctor, li explicaré el que em passa.
Vaig anar a totes les manis contra la guerra de l'Iraq i vaig participar a totes les cassolades perquè estava a favor de la pau i del poble iraquià. Però amb aquesta guerra de Palestina és diferent i més després d'anar dissabte a la mani de Barcelona. Hi vaig veure una ira mai vista en una mani per la pau, incloses caputxes i pistoles de la marca performance. A més, tots els àrabs que hi van participar eren homes. Jo com a progre em pregunto: on eren les dones? Doctor, és que tinc la sensació que vaig acabar manifestant-me a favor de Hamàs, i jo sóc pacifista. I no cal que li digui res dels "artistes" que van manifestar-se a Madrid. Sóc un gran admirador de tots ells i elles, però quan aquí volien fotre el Rubianes a la presó, van amagar-se com rates tots menys tres. Exactament tres.

A la guerra de l'Afganistan vaig a favor d'Occident perquè els talibans són uns terroristes. En canvi en la de Txetxènia vaig a favor dels txetxens, amb qui els russos estan duent a terme una neteja ètnica usant l'excusa que són uns terroristes. Sóc antiamericà, però tan fan de l'Obama que la meva contrasenya de l'ordinador és iesgüiken. Considero que Cuba és un règim dictatorial, però també estic en contra dels fatxes anticastristes de Miami. Evo Morales ha aconseguit en poc temps que tots els bolivians sàpiguen llegir, però em repugna la seva política prochavista.

Crec que hem de contaminar menys, però estic fart d'anar amb el meu 4X4 escoltant Manu Chao a 80 per hora. Sóc ateu, però he trobat a faltar llum als carrers aquest Nadal. Estic a favor de la nova cultura de l'aigua, però m'alegra la vista veure aigua saltant per les fonts.

Doctor, què em passa? M'he fet gran o és que he decidit pensar per mi mateix?
·
Notícia publicada al diari AVUI, pàgina 2. Dijous, 15 de gener del 2009