29.8.08


M.Trives/Diari de Cubelles
A Pere LLeó
Aquest matí anant a comprar tabac, jo soca addicte de moment al vil tabac, un enorme cartell penjat al balcó , encarregant-se de donar a conèixer un aniversari,el de Pere Lleó ,que compleix cinquanta anys, suposo penjat per amics i que no es desapercebut per els vianants.
Que puc dir de Pere Lleó ? Personalment tinc una simpatia personal cap a la seva persona.
Vaig coincidir amb ell en un altre temps i en un altre espai en que tant ell com jo mateixa més tard,varem decidir reprendre un altre camí ,pro això no va afectar mai les bones formes i sempre un adéu,una paraula va quedar . Això demostra una elegància en les formes i amb les actituds. Avui dia tant ell com jo mateixa som a diferents espais,pro sempre es retroba una mostra d’afecta,una abraçada si fa temps que no coincidim es evident ,ja sigui a la sala de Plens del Ajuntament o per el carrer. No et doni el yu-yu i canvis aquesta manera de ser !!!
Feliç aniversari amb els teus,la teva dona i el teu fill i a qui vulguis al teu costat !
La foto no partany a Diari de Cubelles ,la trobareu a la web de