16-16.45: Debat
16.45-17: Cloenda
http://www.porderechopropio.blogspot.com/
Aquest és un espai de comunicació i intercanvi d'opinions sobre i per Cubelles. Preguem als lectors i als autors dels comentaris oberts que siguin respectuosos amb la diversitat d'idees i de sensibilitats. L'e-mail del DIARI DE CUBELLES és diaridecubelles@yahoo.es. Aquest espai va ser creat el 2 de novembre de 2004 i el 20 de gener de 2008 va superar les 20.000 visites. El sistema Sitemeter registra estadístiques des de l'1 de març de 2008. Gràcies per la vostra confiança i participació.
Notícies - Participació Ciutadana






L’Ajuntament de Cubelles ha convocat el divendres 27 de febrer (19:30 h. Centre Social) una sessió informativa oberta a la ciutadania sobre la implantació de noves infraestructures, serveis i nous projectes urbanístics. L’acte, que serà retransmès en directe per Ràdio Cubelles (107.5 FM), se centrarà en la presentació dels tres projectes que el govern central ha subvencionat dins del Fons Estatal d’Inversió Local i dues actuacions més al marge del Pla E.
Els representants municipals, encapçalats per l’Alcaldessa, Maria Lluïsa Romero, informaran de les inversions en matèria d’enllumenat (Molí de Baix, Narcís Bardají i desembocadura del riu Foix) i sobre el projecte de construcció del drenatge pluvial de la conca de llevant del barri Marítim. Per això està prevista la intervenció de Joan Albet, regidor d’Obres i Serveis Viaris, i de Miguel Ángel López, titular d’Urbanisme i Planejament, als que acompanyaran tècnics municipals.
Els projectes del Fons Estatal d’Inversió Local
L’eix central de la sessió informativa serà presentar els projectes aprovats pel govern central al Fons Estatal d’Inversió Local, també conegut com a Pla E per a la reactivació de la contractació laboral. Els tres projectes són:
- la millora de l’enllumenat de Mas Trader (1.282.159,32 €).
- l’ampliació de la xarxa de clavegueram entre la C-31 i l’estació de bombament principal Cubelles (556.979,20 €).
- l’adequació i arranjament de diferents espais verds (421.141,34 €).
Aquestes obres, que s’han d’executar dins del 2009, generaran un total de 36 llocs de treball.
font:
Associació Dones La Fita, comunica que dins els actes organitzats a l’entorn del 8 de març atorguem la VI agulla de plata de La Fita
PIC & JAZZ de nou .....
Sentim ja el carnaval, i per aquest dijous 19 de Febrer hem
preparat la “NIT DE SAMBA”, amb l’actuació de,
GUI GUIMARAES a la veu i guitarra
MARTIN MALUCO PERALTA a la percusió
Com sempre, l’horari serà de 19.30h. fins les 21.00h.
Preu de la entrada……………………… 10 €
Consumisió mínima……………………. 3 €
Aforament limitat
L’adreça: Jacint Verdaguer, 20
El telefòn: 938.952.914
El e.mail: pic-jazz@wanadoo.es
L´AJUNTAMENT DE CUBELLES I CESPA PRESENTEN LA NOVA MAQUINÀRIA DEL SERVEI DE NETEJA VIÀRIA