20.5.06

Zapatero confon Catalunya amb CiU?
Passa-ho!
Iu Forn
Palau de la Generalitat. Es troben dos grans amics (o no): Pasqual Maragall i ZP. -Hola president Artur, com estàs? Carai, veig que t'has deixat bigoti i se t'ha aclarit el cabell.
-Ja t'agradaria a tu que el president fos el teu amiguet Mas.
-Artur, he vingut a dir-te que no és cert això que vas dient que jo confonc Catalunya amb CiU.
-ZP, si CiU és Catalunya, jo sóc el president de CiU. ¿Podries dir-me qui del PSC és el meu Duran? I no s'hi val a fer una llista amb més de 5.000 persones.
-Jo sempre he tingut molt clar que Mascelona és la capital de Ciutalunya i que tu et dius Artur Masragall.
-Tu vés-me dient Artur que jo et diré Bono, que fot molt més.
-I sé distingir els vostres plats més típics. Per exemple la uniódemocràtica amb mongetes...
-Si CiU és Catalunya, el PSC és Espanya, no? Llavors em demano la independència.
(De sobte se sent una veu que surt de darrere d'una cortina. És Ernest Maragall)
-¿Organitzo un referèndum sobre la teva independència del PSC? Si només votem tu i jo i la pregunta s'entén, podríem obtenir un bon resultat. Trucaré a l'Iceta per provocar-li una baixada de sucre.
-Molt bé, Tete, ara has estat bé. Una coseta. ZP, tu que ets tan culer... si el Barça és l'equip de Catalunya i Catalunya és CiU, això vol dir que ets de CiU. Coi, i després diuen que l'excèntric sóc jo.
-Molt bé, Artur. Doncs me'n vaig, que he quedat amb l'aparell per anar a Portugal a comprar molts llençols. Volem que no ens falti material quan et fem el llit. Ah, i al novembre ja podràs passar a buscar els papers de la jubilació, que en Zaragoza te'ls tindrà preparats.
-No em diguis Artur, és més encertat dir-me salsa de tomàquet. No sabeu com us costarà que marxi.

www.avui.cat