19.9.06

Ahir es va aprovar el Reglament de Participació Ciutadana i del Consell de la Vila,després d´anys d´iniciar aquest viatge i de molts esforços per part de tothom qui ha participat ,associacions de vehins, entitats ,grups politics i membres de govern i oposició ,discutint cada punt i analitzant a fons els continguts, per arribar a un consens entre tots.
No ha sigut facil i si molt rigurosa la gestió de arribar a port, trebatllant de valent tots plegats conjuntament i amb la voluntat de la Regidoria de Participacio Ciutadana encapçalada per Xavier Grau, regidor d´Iniciativa per Cubelles.

El Ple ha donat llum verda al Reglament ,i n´estem contents!!!!

25 comentaris:

Anònim ha dit...

Esperemos su efectividad en poco tiempo,hay muchos temas de los que el reglamento debe amparar al ciudadano y era necesario.Bien por todos los que han puesto su ¨miga¨

Anònim ha dit...

Felicitats a tothom que ha participat. Ja era temps que les coses canviin encara que sigui a poc a poc!

Anònim ha dit...

Como vecino reciente de Cubelles con alguna mala experiencia con el Ayuntamiento veo que se van poniendo medidas de rectificación y mejora en la atención ciudadana. Para los que no somos de aquí nos parece mentira algunas cosas que pasan pero nos alegra ver que algunos si se comprometen con los cambios. Animo.

Anònim ha dit...

Vaya, vaya, ara veig que son molts els que s'apunten al carro. Que no s'oblidi ningú que tots sabem qui està per la participació i qui no. El poble calla però no oblida.
Un veí encantat amb l'últim Ple.
PD: Albet retirat i tingues la poca vergonya, tu i els teus companys del PP, de no parlar d'urbanisme. Quina falta d'ética.

Anònim ha dit...

Be, ja seria hora despres de 3 anys ara aproba el reglament, el proper gobern el tindra a punt o en fara un altre.Sr Grau felicitats per la rapidesa tres anys de fet no es res, tot el que aquet regidor fins ara a tocat a fet la mateixa fi, sempre tart i malament

Anònim ha dit...

Nunca es tarde cuando llega.No es el caso de Albet,que no dejaba hablar en los Plenos amenazando expulsiones,o no?
Un ciudadano con memoria

Anònim ha dit...

Aneu parlant contra en Grau,de totes formes a pruebas me remito ,está aprobado y bendecido por todos los que levantaron manita dando el si.Ah i Albet me hizo gracia respecto a el defensor ciudadano,así tenemos el tocho a trocho y mocho en su época compartida con el PP y el soporte de Servicio Técnico bajo sus mandatos.Mucho hablar,más vale callar.

Anònim ha dit...

Lo suscribo. Soy un vecino de la Mota y aun recuerdo la agencia de fincas que me vendio mi casa. Explicara algun dia el sr. Albet de CiU i la sra. Navarrete del PP que hicieron mientras mandaron en Urbanismo????Como se puede ser alcalde y regidor de urbanismo y vender fincas? Sólo siendo de CiU o del PP. Callaros sinverguenzas!
Felicidades a ICb por el trabajo y la seriedad.

Anònim ha dit...

Ladran luego cabalgamos...
un amigo de ICB
PD: Felicidades por el nuevo Reglamento de Participacion Ciudadana

Anònim ha dit...

Visca Cubelles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

La sra Navarrete no hi era llavors ,pero es la representant d´un Partit que ha Cubelles ha fet feina i mal feta favorint a constructors amb el beneplacit del goverb del moment,més val que no digui res i estará mes maca

Anònim ha dit...

Se puede ser regidor y administrador de fincas a la vez, parece raro no? es como una incongruencia.Pero claro es preferible ser asi y hacer cosas a no como la regidora actual que no es administradora de fincas pero si es incompetente, eso si se puede ser; regidor e incompetente

Anònim ha dit...

I que va fer Entesa per evitar manipulacions de Urbanisme?Resposta: mirar cap un altre lloc

Anònim ha dit...

Romero tens un pou de m.... sota els teus peus i no en tens la culpa amb tots els comentaris que es fan,

Anònim ha dit...

Ara toca seguir el Reglament i esperar....Molt bé a tothom

Anònim ha dit...

"Por fin en este pleno se aprobó el Reglamento de Participación Ciudadana" Felicidades a todos los que hemos contribuido a que esto se tirara para adelante.

En este pleno el que dió la nota como siempre que está haciendo ultimamente es el Sr. AlBET DE "CIU", VALDRIA LA PENA QUE SE RETIRARA DE UNA VEZ, Y DEJARA PASAR A OTRAS PERSONAS QUE PUDIERAN DIRIGIR ESTE PARTIDO, PERO SI QUE TENGO QUE DECIRLES QUE CIU, ESTA PERDIDA TOTALMENTE Y ES MAS CON ESTOS FICHAJES QUE ACABA DE HACER, CONVERGENCIA AHORA SE DICE CONVENGENCIA Y UNIÓN, QUE FALSOS QUE SON ALGUNAS PERSONAS DE ESTE PARTIDO, AFORTUNADAMENTE NO TODAS PERO QUEDAN CON LOS DEDOS CONTADOS. VALE MAS QUE CUANDO VAYA A LOS PLENOS NO HAGA EL BURRO COMO ESTA HACIENDO, PARACE QUE SEA MAESTRO DE ANIMALES, YA QUE NO TIENE NINGUNA EDUCACION LO SUYO ES INSULTAR.

Anònim ha dit...

Ayer asistí al pleno. Hubo más de lo mismo. El Sr. Albet destapó la caja de los truenos. Parece ser que hubo algún que otro chanchullo inmobiliario en otra legislatura, justo cuando el PP tenía la regiduría de Urbanísmo. La Sra. Navarrete invitó al Sr. Albet, a que denunciara en el juzgado esos hechos. Mi opinión es que si antes hubo mala gestión, que se denuncie, pero que no se envenene el ambiente con comentarios del pasado. Hay que trabajar para que este pueblo salga de donde está, para que los que gobiernan ahora, se vayan a su casa, y dejen a otros que al menos, lo intenten.

Anònim ha dit...

Quina vergonya parlar d'urbanisme com va parlar l'ALbet quan està tirant a terra les cases més antigues de Cubelles per construïr pisos, o no?

Anònim ha dit...

De todas maneras os tengo que decir que Grau no tirará el proyecto para adelante. Ni él ni la famosa OPIC, que nadie sabe aún dónde está y quién lo lleva. Acostumbrados nos tiene a esas características de hablar y hablar pero no ejecutar.

Anònim ha dit...

A ver si ponemos un poco las cosas en su sitio, convergencia gogerno en cubelles, ahora en urbanismo esta el psc, en cuatro años que ha hecho? nada, eso si estemos todos muy atentos con cierta inmobiliaria, que por cierto propone unos pequeñitos cambios urbanisticos y a cambio dice que hara viviendas sociales, bien el beneficio que de estos cambios urbanisticos piensa sacar, una parte estan ya destinados a si? destinados al municipio?, NO de eso nada, la respuesta? pues al PSC_PSOE.De m........., aqui hay para todos, la diferencia es que con la regidora actual de irbanismo hay lo de siempre m.......pero aqui añadimos incapacidad e ineficacia i bien ustedes mismos.
Yo esta vez igual que en otras votare CIU esos por lo menos con el 3% estan contentos, los demas y sobretodo el PSC-PSOE-Montilla no se sabe

Anònim ha dit...

qui portà l'OPIC?
qui cobra per portar l'OPIC?
quin vincle familiar hi ha entre la persona que portà l'Opic i el Sr Grau?
quina quantitat es va rebre de subenció?
i sobre tot algí en pot explicar on es l'OPIC.

Anònim ha dit...

Una vegada més el Sr. Grau ens vol fer creura que ha fet una bona feina. Però amb el temps que portem escoltant els seus "discursos", que els acaba igual que els comença o sigui que no diuen res i només fa que embolicar la troca, hem acabat coneixent les seves arts. Per tan Sr. Grau tindrà que aprendra unes altres maneres i a veura si algú encara els hi compra

Anònim ha dit...

Els 22 mil euros de subvenció per a ' OPIC interessen de manera especial al Sr. Grau que si ha tingut tant interés en crear-la, és perquè pensa fotre-hi la dona a treballar. Aquest sí que és "Juan Palomo"....

Anònim ha dit...

Totom te dret a treballar, totom te dret a que la seva feina sigui reconeguda, tambe es cert que posiblement no totom te la sort de la Sra Grau, es de suposar que el pacte de gobern no estaba inclos cap millora per la dite senyora, vui dir millora laboral, be de fet aixo sempre es pacte despres.
Pero no passa res, tranquils, tot es normal,no nomes calen bons pedrins sino tambe bones conexions

Anònim ha dit...

Tinc entes que la senyora Grau fa anys que es a la Ajuntament fentla seva feina,no es just el que es comenta i els que ho fan o son ignorants que els hi venen la moto o tontos utilitzables. Au nois, deixeu d´enrredar la troca!!!