22.9.06

Mas fugint de Piqué (o no)
Passa-ho!
Iu Forn

Truquen a la porta del despatx d'Artur Mas.
-Qui hi ha?
-Sóc en Piqué. Puc passar?
-[Pensant] Piqué... Piqué? Doncs per Piqué no em ve res.
-[Piqué entra al despatx] M'han dit que vols pactar amb mi.
-Miri, bon home, jo a vostè no el conec de res, o sigui que fora d'aquí immediatament o truco al Vidal-Quadras.
-Bé, però abans de pactar has de saber que no et donarem els nostres vots tan fàcilment. Vull la conselleria de Justícia, Turisme, Comerç i pactem?
-Pactem?
-Bé, si insisteixes, accepto. Però que consti que m'ho has ofert tu.
-Mai. Hauràs de passar per sobre del cadàver del Duran i Lleida abans que pactem amb vosaltres. I si no pactem també.
-[Duran i Lleida surt de darrere de la cortina] M'heu cridat? De què dieu que m'han fet ministre? Piqué, contesta'm a la segona pregunta.
-De Justícia, Indústria i pactem.
-Pactem?
-Duran, tu també vols que pactem?
-Voleu fotre el camp del meu despatx. Tots dos!
-Artur, que consti que sou vosaltres els que contínuament esteu trucant a la porta del PP per pactar. I m'ho esteu demanant tant que al final haurem d'acceptar.
-Piqué, saps perfectament que pactar amb tu seria el meu suïcidi.
-[Torna a intervenir en Duran] Artur, vols suïcidar-te? És una idea tan bona que jo t'ajudo encantat. Què prefereixes, gas, verí, truco al Pallerols i que sembli un accident?
-Duran, fora del meu despatx im-me-dia-ta-ment. I tu Piqué, també.
-Jo també? Però m'enduc el pack i el te?
-Pack? Te?
-Pacte? Carai, quina insistència. Artur, m'estàs posant molt difícil negar-m'hi.
www.avui.cat