12.10.06

La tómbola dels Germans Pinotxo
Passa-ho!
Iu Forn

Ja és aquí la festa major de les eleccions, i amb ella arriben les clàssiques tómboles on tot està tan ben posadet...

-Distingit públic, ja és oberta la clàssica tómbola dels Germans Pinotxo. Tenim a la seva disposició els números de la sort. Sempre toca, i, si no toca, és vostè qui s'equivoca...

-Nooooo, ciutadans. No us cregueu els falsos profetes de l'"a por otro, a por otro, a por otro perrito piloto".

-Ei, ei, i ara tu, per què parles en castellà?

-Perquè aquesta és la part de debat que fem a la televisió privada ejpañola. I ara, puc continuar, oi? Com deia... Fugiu dels falsos profetes que us omplen de falses promeses.

-Qui us enganya és ell i no jo. Les meves promeses són tan autèntiques que comprometo davant de notari que tothom tindrà dentista gratis.

-Doncs jo prometo la gratuïtat del dentista i la del notari. Ah, i regalo unes dents i un notari.

-Doncs jo tot això i a més subvencionaré el lloguer de les dents per als joves de menys de 30 anys que acreditin tenir una parella sense dents perquè en puguin adoptar unes.

-Això no és res. Jo hi afegeixo ulleres gratis per a les dents de lloguer i un audífon per als notaris amb família nombrosa.

-I jo baixa maternal per als llibres de text que passin pel peatge de Mollet de dilluns a dimecres conduint un notari.

-Ah si? Doncs jo rebaixaré els impostos de qui estudiï de lloguer a les obres de l'AVE en una tercera llengua.

-Ciutadans, no us cregueu aquestes mentides. Nosaltres som els únics que podem aconseguir audífons per als peatges dels casals d'estiu que necessitin un cangur amb ulleres adoptades pel notari de lloguer que tingui una parella nombrosa en baixa maternal amb tres llengües.

-Amb tres llengües? Doncs jo prometo que Mònica Lewinsky serà la meva consellera en cap. I tu ara, supera-ho.

http://www.avui.cat/