DIA A DIA
Xavier Grau
Regidor de Governació, Participació Ciutadana i Governació
SENSE TÍTOL
Permeteu-me que enceti a partir d'avui, vista la bona recepció de L'Apunt Personal d'ahi en aquest Diari, un seguit de reflexions que m'interessa compartir amb el conjunt de lectors i lectores. Penso que pot donar un bon resultat de diàleg i de debat. I aprofito per entrar en matèria reconeixent que és cert el que reflecteixen alguns comentaris al meu Apunt Personal d'ahir: l'Ajuntament necessita ser més receptiu i més àgil en la detecció i reparació d'aquelles qüestions d'espai i mobiliari públic que preocupen la ciutadania. L'esforç s'està fent. Penso que a partir de l'aprovació del Reglament de Participació Ciutadana i del Consell de la Vila és fa necessari trobar mecanismes dins l'Ajuntament que millorin aquesta rapidesa. L'OPIC, l'Oficina de Participació Ciutadana i Informació Ciutadana ha de tenir en els propers mesos un paper dinamitzador de l'estructura municipal. Al mateix temps, la informació valuosa que recullen els ciutadans i les associacions ha de trobar camins per ser gestionada amb eficàcia. Reconeixo que no hi ha res més desil.lusionador que aportar propostes i tenir la sensació que es van quedant pel camí. Amb compromís, diners i també amb alguna reforma de l'estructura de funcionament municipal podem encetar noves vies d'intervenció ràpida sobre els espais públics. 1.-
Xavier Grau
Regidor de Governació, Participació Ciutadana i Governació
SENSE TÍTOL
Permeteu-me que enceti a partir d'avui, vista la bona recepció de L'Apunt Personal d'ahi en aquest Diari, un seguit de reflexions que m'interessa compartir amb el conjunt de lectors i lectores. Penso que pot donar un bon resultat de diàleg i de debat. I aprofito per entrar en matèria reconeixent que és cert el que reflecteixen alguns comentaris al meu Apunt Personal d'ahir: l'Ajuntament necessita ser més receptiu i més àgil en la detecció i reparació d'aquelles qüestions d'espai i mobiliari públic que preocupen la ciutadania. L'esforç s'està fent. Penso que a partir de l'aprovació del Reglament de Participació Ciutadana i del Consell de la Vila és fa necessari trobar mecanismes dins l'Ajuntament que millorin aquesta rapidesa. L'OPIC, l'Oficina de Participació Ciutadana i Informació Ciutadana ha de tenir en els propers mesos un paper dinamitzador de l'estructura municipal. Al mateix temps, la informació valuosa que recullen els ciutadans i les associacions ha de trobar camins per ser gestionada amb eficàcia. Reconeixo que no hi ha res més desil.lusionador que aportar propostes i tenir la sensació que es van quedant pel camí. Amb compromís, diners i també amb alguna reforma de l'estructura de funcionament municipal podem encetar noves vies d'intervenció ràpida sobre els espais públics. 1.-
2 comentaris:
Sr. Grau. Quina és la quantitat que va rebre de subvenció per poder inicià l’OPIC?.
Qui és la persona contractada per portà l’oficina en qüestió?
Ens pot dir el nom i el vincle familiar que té vostè amb la persona que cobra de l’OPIC?.
Volvemos a lo de siempre, si sabes la persona, pues dila.Estamos hartos de preguntas sin contestar, que pasa que es la Sra Grau? pues nada se dice y ya esta, que la gente lo sepa y que sepa tambien que mira por donde hay ciertas sociedades que funcionan
Publica un comentari a l'entrada