17.10.06

DIA A DIA
Xavier Grau i Roig
Regidor de Governació, Participació Ciutadana i Comunicació

La nostra "nit dels transistors"
L'any 1999, quan des de la regidoria de Comunicació vaig tenir la responsabilitat dels mitjans de comunicació municipals, la primera decisió presa amb convicció va ser la d'emetre en directe tots els Plens a través de Ràdio Cubelles. Pocs aleshores, tret dels meus companys directes i de la pròpia plantilla de l'emissora, van creure encertada la decisió. Amb el seguiment massiu del Ple de dilluns gràcies al treball encertat dels membres de Ràdio Cubelles tinc la satisfacció personal i política de coincidir actualment en la mateixa responsabilitat al capdavant de la regidoria de Comunicació. En plena celebració de l'exitós 25è aniversari, Ràdio Cubelles ha demostrat de nou el seu primigeni compromís amb la informació i amb la ciutadania. La nostra emissora municipal ha estat de nou a l'alçada de les circumstàncies, a voltes difícils, també durant tota aquest crisi de govern obrint els seus micròfons a tots els colors polítics i també a totes les sensibilitats ciutadanes sense exepcions. Com a professional del periodisme amb un cert grau de d'experiència i reconeixement, com antic col.laborador i antic director de Ràdio Cubelles em sento plenament orgullós d'haver compartit trajectoria, temps i esforç amb tots els col.laboradors d'una ràdio que dilluns va tornar a batre rècords de compromís cívic i professional amb la comunitat que l'acull i que li dona sentit. I va ampliar també les fronteres de l'espai comunicatiu cubellenc a través del notable seguiment que el Ple va tenir a través d'Internet (www.radiocubelles.net) per part de persones que, malgrat ser lluny, també estimen Cubelles. A tots ells, als emissors i als receptors, també moltes gràcies. 10.-

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicidades, realmente ha sido un exito de audiencia, ya que la gente no podia ir al ayuntamiento y hoy aun es un tema de debate en todos los foros de Cubellas (no en las sedes politicas) en las unidades del pueblo que realmente es el que al final decide.

Anònim ha dit...

Comparto con Ud. Sr. Grau el éxito de ésta emisora. Además de ser una herramienta necesaria para el pueblo, para informarse, para seguir programas muy acertados, por cierto, también quiero destacar la calidad de la música que en ella se emite. Un fuerte aplauso para todos los que estais en la emisora.

Anònim ha dit...

Totalmente de acuerdo con los anteriores comentarios.Radio Cubelles y su equipo merecen un gran aplauso y tambien la colaboració ciudadana tan espontanea que todos los dias interviene en el programa.Grau también, junto con todos los que habeis organizado el aniversario de los 25 años también lo mereceis.

Anònim ha dit...

Totalmente de acuerdo

Anònim ha dit...

Estoy totalmente de acuerdo, felicito a todos los miembros de Radio Cubelles,a todos si pero no al regidor, estamos delante de otra salida de tono del Sr Grau, la inversion en medios tecnicos y humanos desde la regidoria de comunicacion durante este mandato ha brillado por su ausencia.Sr Grau deje de tomar prestado meritos que npo son suyos, sin el esfuerzo titanico de los miembros de la emisora con un sueldo y una condiciones dem trabajo inmundas radio cubelles no existiria, por favor sr grau sea serio coherente, perdon esta palabra ya se que con vds no funciona, pero no se atribuya meritos que no son suyos y por favor invierta en la radio, o por lo menos calle, que calladito esta mejor.No sera que la radio no es santo de la devocion de alguien cercano a vds

Anònim ha dit...

Es un hecho que Cubelles ha crecido mucho en los últimos años. También ha crecido en empresas que se han instalado aquí. Tenemos que hacernos una pregunta, ¿Estamos dando a Cubelles un buen servício radiofónico local? Pienso que, a pesar del gran esfuerzo de los trabajadores de radio Cubellese, de lo bien que lo están haciendo, en mi opinión, potenciaría al máximo la publicidad en este medio.

Anònim ha dit...

El problema de Radio Cubelles, es basicament de su responsable politico Sr Grau, como que a el le sobran, y como que lo que realmente le gusta no es el tyrabajo sino simplemente menear la perdiz, pues asi estamos en la radio, del tercer mundo

Anònim ha dit...

Que mediocridad de comentario!

DIARI DE CUBELLES ha dit...

Considero a Grau como un buen profesional y como politico creo que siempre en los plenos ha estado acertado.En radio cubelles,hay buenos profesionales,si un dia se va grau tendremos que agradecer siempre que si podemos escuchar los plenos es gracias a su implicació en el tema.
J.Miracle