6.3.07

Penedès.
Crisi a ICB

Iniciativa per Cubelles va celebrar unes singulars primàries dissabte a la tarda, tenint en compte que, finalment, l'única candidata a alcaldable del grup va ser la regidora Pilar González. El també regidor Xavier Grau va renunciar a presentar-se al procés per triar el cap de llista. Grau no va voler explicar les raons per les quals ha renunciat a encapçalar la candidatura, tot i que havia admès públicament la seva voluntat de ser alcaldable en les pròximes municipals. Grau només va assegurar que ICB «aposta pel tàndem Pilar González-Joan Amorós (president d'ICB)». En les primàries de dissabte, González va ser escollida amb el suport d'un 80% dels electors –un 84,62% del total d'afiliats–. La regidora d'ICB va dir que ara començarà a elaborar la llista, de la qual podria desaparèixer Xavier Grau, cosa que ni ell ni González van voler aclarir ahir.
www.vilaweb.cat

13 comentaris:

Anònim ha dit...

¿Y el Amorós?

Anònim ha dit...

Se puede saber que está haciendo la ejecutiva de ICb, "Vaya forma de envenenar a los simpatizantes de este partido, "Como el Amorós puede aceptar el desbarajuste que se ha armado". O es que ya lo teniais preparado para hacer marchar a Javi.

Anònim ha dit...

Sera una lastima para el trabajo realizado no contar con Xavi Grau, creo que pierde el Grupo hay que intentar un acercamiento y el AMOROS debe reconducir la situación.

Anònim ha dit...

Pienso lo mismo. Si el Amorós quiere mandar pues que dé la cara. En este pueblo lo conocemos todos y siempre mareando la perdiz desde la oscuridad. Ha estado en todos los sitios PSC, GI 19, Entesa... y de todos lo van echando. Porqué será...

Anònim ha dit...

nO US OBLIDEU QUE TAMBÉ EL VAN ARRIAR D'INICIATIVA-VERDS PER FER UN CHANTAGE A LA MONICA.

Anònim ha dit...

Totalmente de acuerdo, con el anónimo de las 9:30.
También lo presenciamos nosotros,cuando estábamos en el GI 19.
El señor Amorós,lo que quiere es quedarse en el segundo lugar de la lista,por esto les sobra el Javi Grau.
Pero ellos no se dan cuenta, que si lo hechan de este partido, en las próximas elecciones no sacarán ni un regidor.
Adios.

Anònim ha dit...

Que flipada¡¡.Alguien me puede explicar porque el Sr Grau revento la asamblea d'Icb pidiendo unas primarias y luego va a la prensa diciendo que reconoce que quiere ser alcadable y luego no se presenta a las primarias? De entrada eso es tener un morro y una falta de credibilidad que pone los pelos de punta.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Hola amigas Pilar y Montse. ¿Se os ve el plumero?
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
J.U.
>Amorós for president!

Anònim ha dit...

je,je,je, frio,frio....

Anònim ha dit...

Vota GI-19!!

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Llegó la censura, lo sabía, lo sabía.Hay que ver,hay que ver como las gastan los puros y transparentes.Me aposte una cena y la he ganado.
A vuestra salud.