14.11.04

L'ENSENYAMENT, PRIORITARI PER ICb

Tal i com ICb va acordar al signar l'acord de govern per aquesta legislatura, la millora de l'ensenyament públic a Cubelles és una prioritat pel grup i també pel Govern municipal. L'inici del curs ha estat protagonista a nivell comarcal per la posada en marxa de la nova escola, recentment batejada amb el nom de CEIP Vora el Mar, la construcció del nou menjador al CEIP Charlie Rivel i la recta final de les obres del nou institut que es posarà en marxa el curs vinent. ICb considera, però, que el pressupost municipal del 2005 haurà de destinar recursos importants per aquests centres i també per la millora de les deficiències existents a la Llar d'Infants La Draga. Aquest centre, construit depressa i corrents a la anterior legislatura, evidencia que el projecte i el seu desenvolupament es va fer de manera precària. Els problemes tècnics de l'edifici s'hauran de resoldre de manera ràpida juntament amb les obres d'ampliació d'aquesta llar a fi efecte de donar un millor servei a la població.
ICb reclamarà també més recursos econòmics a la Generalitat de Catalunya per la millora de la Llar d'Infants La Draga ja que l'ensenyament de 0 a 3 anys, que tots els partits polítics s'han compromés a millorar, segueix sent una assignatura pendent que recau directament sobre els Ajuntaments sense que els arribin els ajuts necessaris per fer-hi front.
L'ensenyament de 0 a 3 anys, no considerat obligatori per la Generalitat, afecta una part molt important de la població i reclama urgentment que s'adoptin mesures urgents a nivell de pais.
Mentre això no succeeix, ICb segueix situant l'ensenyament com a prioritat per al nostre municipi a fi efecte de millorar la qualitat de l'ensenyament públic a Cubelles.
Més informació pitjant el següent link: L'Ajuntament exposa a la Generalitat la situació actual de l'Ensenyament al municipi

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Actualmente las expectativas en lo que se refiere a Educació son siempre mejorables pero creo que Cubelles está en un buen punto de partida después de años de sequedad por parte del Ajuntamiento.La guarderia tuvo ya en sus comienzos problemas que los padres veiamos a diario a la que llovia dos gotas,en este momento quizás se haya agravado por el hecho de la mala calidad inicial y una supervisión de problemas que no se previno,esperemos que se pueda enmendar y solucionar la falta de previsión inicial.De quien o quienes fueron responsables de esta esperemos que no incidan de nuevo

Una madre con dos niños

Anònim ha dit...

La guarderia no es competencia obligatoria de ningun estamento pero si alguno la tiene, este es el Ayuntamiento, que es el que controla i el que ha de velar por los servicions de sus ciudadanos. El que tiene que saber el pueblo de Cubelles, es que por lo que hace referencia a los años de sequi i que parece ser que se esta mejorando no es gracies a su regidora, si no que las acciones vienen de años atras tanto en negociaciones como en manifestaciones i lo poco que tenemos lo negocio Convergencia la legislatura pasada, asi que, Señora Pilar Gonzalez, uste solo a cortar cintas de inaguracion, pero sepa que no le pertence nada de lo que a ensenñanza se refiere.

Anònim ha dit...

Convergencia de Cubelles en su etapa de gobierno en lo que respecta a Cubelles más le valdria no abrir la boca pues si algo se hizo bajo presión de muchas peticiones fué una guarderia que actualmente tiene problemas por un tubo,mejor dicho una grieta,un suelo que se levantó el primer dia y todo esto para tapar agujeros de una mala gestión con respecto al Departamento que les correspondia en el Ayuntamiento, y no hablemos de las carencias en cuanto a Deporte ,en cualquier pueblo tienen unas instalaciones deportivas dignas y ahora que? la factura de su mediocre interés lo pagan los actuales miembros de gobierno,pero claro es más fácil cargar tintas contra los que tienen la papeleta que les han dejado. I es una pena, porqué? pues por los miembros de Convergencia que esperaban más de la gente de su grupo y que quizás les han pasado cuenta en las ultimas elecciones.

Anònim ha dit...

Es que el pobrecito de Convergencia, el séñor Albet es timido,el nunca ha querido destacar ante los demas ni jactarse de lo bien que el hace las cosas. Pues desde que el Albet no està como regidor de cultura en el ambulatorio medico estamos mas anchos de espacio.Yo me hartaba de reir (por no llorar) cuando en los plenos que oia por la radio, cuando el estaba el regidor de cultura, y siendo el regidor de cultura, se ponia a contestar las preguntas que los que estaban entonces en la oposición le hacian al del PP que llebava la cartera de Urbanismo, que también era muy sinverguenza y siempre se saltaba de asistir a los plenos.